پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مکانیک : بررسی انواع سیستم تعلیق فعال خودرو

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی مکانیک

با عنوان : بررسی انواع سیستم  تعلیق فعال خودرو

در ادامه مطلب می توانید صفحات ابتدایی این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

دانشکده تحصیلات تکمیلی

سمیناربرای دریافت درجه کارشناسی ارشد

مهندسی مکانیک – طراحی کاربردی

عنوان :

بررسی انواع سیستم  تعلیق فعال خودرو

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده :
سیستم تعلیق اکثر خودرو ها از اجزا غیر فعال همانند فنر و میراکننده تشکیل شده است .
اینگونه سیستم های غیر فعال عملا در شرایط مختلف جاده نمی توانند رفتار مناسبی از
خود نشان بدهند و ممکن است سرنشین در شرایط ناهنجار جاده ای احساس ناراحتی به
نماید . بنابراین لزوم استفاده ازیک سیستم تعلیق فعال که در شرایط مختلف جاده ای احساس
ناراحتی به نماید . بنابراین لزوم استفاده ازیک سیستم تعلیق فعال که در شرایط  مختلف جاده
قابل تنطیم و کنترل باشد احساس می گردد . در این رساله در فصل اول به بیان تاریخچه سیستم
تعلیق فعال پرداخته می شود . در فصل دوم به دسته بندی انواع سیستم های تعلیق و انواع عملگر
ها می پردازیم .
در فصل سوم انواع مدل های تعلیق با عناصر تعلیق خطی و غیر خطی و معادلات حرکتشان مطرح
می گردد و در آخر با توجه به لزوم به کار گیری کنترلر و نقش آن در کنترل ارتعاشات وارد بر خودرو در
فصل چهارم سه نمونه از انواع کنترلر به کار رفته در سیستم تعلیق فعال ارائه می گردد و نتایج سیستم
تعلیق فعال و غیر فعال مقایسه و برتری سیستم تعلیق فعال نسبت به غیر فعال اثبات می گردد .
تعداد صفحه :81
قیمت :شش هزار تومان

***

—-

پشتیبانی سایت :       

****         serderehi@gmail.com